18 Ocak 2010 Pazartesi

Ferhat Büfe Bostanlı

Sinema yazılarımdan sıkılan sınırlı sayıda okur kitlemden almış olduğum feedback sonucu yepyeni bir mecra ile karşınızdayım. Gittiğim, gördüğüm, yemek yediğim ve bunların sonucunda beğendiğim favori mekanlarımı yazıyorum.

İlk olarak Bostanlı ve Karşıyaka civarında oturanların yakından tanıdığı bir mekan olan Ferhat Büfeden başlamak istiyorum. Küçük bir minibüsün içinde ızgara yapan Ferhat isimli abimiz Pazar geceleri hariç her gece 22.30'dan sonra Bostanlı sahilde Tenis kortlarını geçince sağda. İzmir Körfezi ve Alsancak manzaralı drive-in yemek keyfi, ehliyet kaptırma riski olmayanlar için de yanına bira. Bir gece hadi deneyelim diyerek keşfettiğimiz ve havalar soğuyana kadar müdavimi olduğumuz portable büfenin menüsü kısıtlı ama çok lezzetli;

- Ciğer (Sevgilinin Favorisi)
- Tavuk (Benim Favorim, ayrıca özel sosluymuş)
- Köfte (Tavukla yetinmeyen bünyeler için diğer tavsiye)
- Sucuk (Diğerleri o kadar lezzetli ki bunu denemeye fırsat bulamadık, o kadar yani)
- Kanat (Ben görmedim görenlerin yalancısıyım)

Bazen vaadettiği saatler içinde orada bulunmayan Ferhat bizim gibi taa Bornova'dan gelen bünyelerde hayal kırıklığı yaratabiliyor. Google Maps'ten koordinat vereyim tam olsun..


Görsele tıklayınca büyüyor. Çok okunan bi blog olabilirsek gider büfenin fotografını bile çekeriz hatta yarım ekmek bi şeyler de yeriz ama sanat, sanat için ya da toplum için değil para için bizde.. şimdi git gel 10 lira mazot yak 15 lira hesap öde olacak iş değil, sigarasıydı, Zippo'nun benziniydi, evet böyle zengin olunuyor neden bakıyorsunuz?

12 yorum:

ÇiÇi dedi ki...

ama ferhat amcamızın hafızasını atlamışsın.aradan ne kadar zaman geçerse geçsin benimkinin bol rokalı ve acısız seninkinin de acılı olduğunu bilir...üstüne sana bir de sivri biber ikram ediyor :)

ÇiÇi dedi ki...

ayrıca hafıza demişken aklıma çeşmedeki güvenlik görevlisi geldi hep de ona denk geldiğin hani :D

aciftelerli dedi ki...

senin hafızana da hayrandım şimdi yine katlanarak arttı sevgilim =)

ÇiÇi dedi ki...

böyle zengin olunabilir ama zenginler böyle olmuyor aşkım...

aciftelerli dedi ki...

yoo oluyor işte bak =)

ÇiÇi dedi ki...

sen daha teoridesin sevgilim =)

ÇiÇi dedi ki...

bir de bir de! pazartesi geceleri de izinli ferhat amcamız yanlış bilgi vermeyelim :)

aciftelerli dedi ki...

o zaman pazar geceleri değildi dur onu düzelteyim ben

ÇiÇi dedi ki...

hem pazar hem pazartesi yok

Smyrna dedi ki...

güzel olmuş, güzel. sevdim. gün geçtikçe üzerine koyuyorsun çekirge.

go ahead eagles :)

aciftelerli dedi ki...

teşekkür ederim oymak beyim..

Adsız dedi ki...

kanadı ben gördüm; özel istek üstüne sakin zamanlarda yapabileceği bişey...

hatta fazladan domates-soğan ile gideni pek seviyor ferhat bey