27 Ocak 2010 Çarşamba

Tanga


Zorlu geçen final haftası ve araya giren sevdiceğin doğum günü hatta haftası münasebetiyle bir süredir yazı yazamadığım için beni bağışlayın. Gecikme sebeplerine ek olarak okunma kaygısı taşıdığım da doğru, "kimse okumayacaksa neden yazayım arkadaş" zihniyeti hakim bu aralar. Gündelik yaşamımda da sıklıkla belirttiğim gibi, "sanat ne toplum içindir ne de sanat için, herşey para içindir". Çisem Dağdelen de göndermiş olduğum yazarlık teklifini de pek sıcak karşılamamış olmalı ki hala kalem kıpırdatmamış ya da post-modern söylemiyle klavye tıkırdatmamış.

Gidip facebook profilime iki resim koyarım altına da yorum yaparım daha iyi, bir kaç like falan alırım hiç olmadı. O kadar da gittim Starbucks'a panoya reklam yaptım.



Şimdi sevgili izleklerim ya gidin imza kampanyası başlatın ya da ben gideyim 5posta ya da sertolsun gibi içeriklere sahip bi blog yazayım.. Böyle giderse haftada bir tanga gibi araya girer, tek yazı yazarım haberiniz ola..

Fark etmişsinizdir ki başlıkta geçen "tanga kelimesi" yazıda sadece bir kere kullanılmış. Çünkü benim insanım GoldenGlobe deyince "kaç ayarmış" diye soran, AustralianOpen deyince "he" diyen , bunu da tenis diye açıklayınca "Williams kardeşlerdeki g.. kimsede yok" diye tepki veriyor.

Bana bu yazıyı yazma isteği uyandıran Metehan İğneci'ye de teşekkürlerimi arz ediyorum efendim..

2 yorum:

Smyrna dedi ki...

5 posta'ya, sert olan bi giriş olmuş :D

ama tepkin yerli ve dikkat çekici. yine de her yazından sonra yorum beklemek yerine yazı yelpazeni biraz daha genişletirsen iyi olur.

üstâd ara güler'in de dediği gibi;

ışığın daim olsun evladım :D

metehansolo dedi ki...

"Bana bu yazıyı yazma isteği uyandıran Metehan İğneci'ye de teşekkürlerimi arz ediyorum efendim.."

Benim ilhamım senin üzerinde tanga mı kardeşim ?